Daddy Darhkest
시즌 3, 에피소드 10: After Sara’s encounter with Mallus, the Legends are paid a visit by John Constantine (guest star MATT RYAN), a demonologist detective. The Legends agree to accompany him to a present-day psychiatric hospital and they are surprised to discover who Constantine is trying to help. During the exorcism, Sara, Leo and Constantine go missing, leaving Ray and Zari to try to take care of Constantine’s client. Meanwhile, Amaya and Nate once again come face to face with Kuasa.