Daddy Issues
Сезон 1, серия 5: A real estate investor challenges Eilyn to maximize his condo's value in an iconic architect's high-rise. Eilyn and Ray join forces to renovate the home of Eilyn's father and stepmother. Also, delays hinder reno progress at Eilyn and Ray's future home.