Daedalus
시즌 1, 에피소드 2: Hero, Oracle and the genius inventor Daedalus form an unlikely alliance to find Hero's birthright - the Ring of the Magi. Meanwhile, Queen Medea finds out that Hero is the King's illegitimate firstborn son and she dispatches ruthless warrior priests to track him down and bring him to Athens.