Dahmer: Mind of a Monster
S1, E1: With access to hundreds of pages of police and FBI interview transcripts and personal testimony from family, friends, and survivors, the haunting story of how Jeffrey Dahmer went from shy adolescent to a notorious serial killer and cannibal is revealed.