Daisy And The Vampire Festival
S1, E4: Max dreams that Daisy, transformed into a vampire, tries to attack him and bite him in the neck. Terrified, he tells his friends about the nightmare and the horror that these beings awaken in them. Daisy listens and leaves in tears.