Dammit Janet
시즌 2, 에피소드 15: When Lois enrolls Stewie at a day care center to help him sharpen his social skills, he ends up developing his first crush on a little girl. Meanwhile, Lois begins feeling bored at home so she gets a job as a flight attendant. Peter hates the idea until he discovers there are free plane tickets involved.