시즌 10, 에피소드 24: The international manhunt for Eli David and Jackie Vance's killer turns into a federal witch hunt against Gibbs and the team, which questions their unconventional methods and threatens their future at the agency. Colin Hanks, Muse Watson, and John M. Jackson guest star.