Dan Winters: Life is Once. Forever.
S1, E3: Dan Winters, one of the most versatile and celebrated photographers working today, is at the height of his craft. There is little Dan hasn’t accomplished, but his accomplishments have come with personal costs. Dan reflects on his illustrious career while he tackles both the apex of human endeavor: the Artemis launch, and a long dreamed of project: photographing the shipyards of Bangladesh.