Dance Trance
S2, E4: On an all-new episode of Messyness, Nicole "Snooki," Tori Spelling, Adam Rippon, and Teddy Ray get caught up in a DANCE TRANCE, witness matrimony misfortune in BAD LUCK BRIDES, and experience some man tantrums in MELTDOWN MEN.