시즌 5, 에피소드 2: Nate hangs with some high-school friends but finds that, as adults, they share little more than teenage memories; Ruth gets relief from George's daughter Maggie; Brenda is reluctant to accept Margaret's help and struggles in her new internship; David and Keith's latest baby dream starts to resemble a nightmare; Claire bemoans being pigeonholed by her art; Billy defends his career but secretly wonders what happened to his old self; and Rico, mortified that he couldn't take a dating hint, seeks sympathy from Vanessa.