Dancing with Debra
S3, E24: After Ray urges Debra to go swing dancing with Robert (letting himself off the hook), he can't believe how infatuated the two become with their new hobby -- and it's starting to tick him off. Meanwhile, Ray sees a side of Marie that he never fully expected.