Dancing with the Devil
Сезон 1, серия 5: Nikita and Victoria go on date for the first time in seven years, leading Kolby to rethink her relationship with Micah. Olivia discovers a secret about Frankie that leaves her speechless while Taylor's dad Ken suffers a health scare.