Danger Close
S1, E11: Micro's family is caught in the crosshairs forcing Micro to seek help from Agent Madani to get them back. Rawlins and Russo send an assault team to take down Frank after learning where he’s hiding out. Knowing he’s in immediate danger, Frank takes his quest for for vengeance to the next level setting his own counter attack.