Monsters vs. Aliens Danger Wears a Diaper/The Toy from Another World
S1, E2: For the President’s birthday, Dr. C has made a gadget that will make him appear younger, but instead blasts him to infanthood! The Monsters snoop in Coverton’s quarters and find his “cuddle bear,” which attacks everyone on B.O.B.’s commands!