Dangers From Space
시즌 1, 에피소드 5: From massive asteroids and deadly bursts of radiation to microscopic alien viruses, each one of these cosmic dangers may end human civilization as we know it. Can we prepare for the inevitable calamity that may be coming our way? Or are we doomed to oblivion?