Daniel and Miss Elaina Play Rocketship / Daniel Plays at the Castle
S1, E6: Daniel has come to play with Miss Elaina today! They decide to play 'outer space,' but Miss Elaina gets upset when her cardboard telescope and spaceship accidentally break. Lady Elaine helps them see that they can still play and have fun together, even without the toys - because they're friends! They use their imaginations to keep playing, which is just as much fun.