Daniel Doesn't Want to Go Potty; Daniel Sits on the Potty
S3, E25: Daniel learns that it is important to try to go potty before leaving the house. Then, Daniel's tummy starts to hurt! He learns that sometimes when that happens, it could mean that you have to go potty.