Dariel Negotiates.
S1, E4: Bashbarza is in a rage after being reprimanded by the Demon King for losing the mythril mine. Meanwhile, in Lux Village, the mood is a celebratory one. Dariel runs into an old coworker and sees an opportunity to prevent conflict between humans and demons.