Dark Money
S6, E13: When Colin Sweeney accuses a television producer of basing an unflattering character and show on his life, Diane and Cary must prove that they are capable of handling his case as Alicia focuses on the race for State's Attorney. Also, Alicia competes against Frank Prady for a major campaign donation. Ed Asner guest stars.