Dark Secrets
S14, E2: The reclusive life of elderly eccentrics William and Mary Bingham comes under police scrutiny when a social services investigator is killed. Barnaby and Jones must unearth generations of family secrets and decipher astronomical charts to find the murderer. And Barnaby’s wife Sarah arrives in Midsomer.