Dark Waters
S4, E10: After the city is attacked again, Oliver makes a bold move against HIVE. Malcolm checks in on Thea and leaves her with a warning. Things take a horrible turn when Damien Darhk retaliates in a brutal manner at Oliver's mayoral holiday party.