Dark Waters
S6, E6: Emma tries to convince Aladdin to work with Jasmine to help Agrabah, while Regina teams up with Snow and David to free Archie from Zelena. Meanwhile, in the past, Hook finds himself kidnapped by the mysterious Captain Nemo and held captive aboard his submarine, the Nautilus.