Darkness and Light
S1, E4: William's bold plan to infiltrate the Citadel goes wrong when Leon is arrested after being caught talking to Alexim in the marketplace. Rather than executing Leon immediately, Kreel holds him prisoner as bait. But will William and the rebel forces fall to Kreel and Xax's nefarious plans?