Сезон 2, серия 6: A visit to the foster home carries deadly consequences, as Marcus and Father Tomas attempt to draw the demon out of hiding. Rose finds herself the target of the demon’s wrath. And no one suspects that a new danger may be lurking in the woods, waiting for its moment to strike. Meanwhile, Father Bennett and Mouse take the fight directly to the conspiracy as they attempt to hunt down an old adversary.