Darren Criss vs. Gaten Matarazzo & Chandler Riggs vs. Chad L. Coleman
S2, E5: The cuteness is undeniable when American Crime Story’s Darren Criss faces Stranger Things star Gaten Matarazzo in a stinging rap battle, while we try and find redemption when two former Walking Dead stars, Chandler Riggs & Chad L. Coleman, rise from the ashes to lyrically spar. Will either have the bite to infect?