Darwin's Game
S1, E5: Kaname and Rein discover that the Florist is watching their every move with the building’s surveillance cameras. They join forces to undermine his plans by destroying the cameras while evading his henchmen. Unable to escape the henchmen, they decide on a desperate strategy that leaves them with only a twenty percent chance of survival!