Data Analytics - What's the "Big" Idea?
S1, E1: Sample the tremendous scope and power of data analytics, which is transforming science, business, medicine, public policy, and many other spheres of modern life. Investigate why this revolution is happening now, and look at some common misconceptions about data analysis.