Date Night
S1, E4: Vince decides to celebrate the opening night of his latest movie, 'Head On,' with a group date--to Eric's chagrin. Drama's pumped-up gal pal Tanya struts her stuff at a bowling alley; Turtle taps into Vince's fan mail for some action; and Vince turns on the charm with unsullied pop vixen Justine Chaplin.