Сезон 1, серия 5: Carlo's first appointment with the pharmacist Annalisa is disturbed by Sofia, a girl looking for the morning-after pill. Carlo will recover the pill thanks to the help of Virgilio (Rocco Papaleo), finally managing to end his evening, albeit in a different way than he imagined.