Dave's Sex Talk
시즌 1, 에피소드 20: Dave gets an impromptu birds-and-the-bees talk from Julie after Ken has been avoiding it, but he’s not off the hook with Allison when she learns he took full credit. Meanwile, Clark gets dubious advice from Pat.