Dave’s Valentine
S1, E14: Dave asks a girl to a dance for Valentine's Day with some help from Ken, who is shocked to learn that her father is a wealthy malpractice lawyer with whom he's clashed in the past. Meanwhile, Julie alters the theme of her party to deal with a breakup, but she needs support from Damona and Clark when the ex shows up.