David and Goliath - Part 2
S1, E8: An epic clash of forces puts a prophecy to a test. One of the most legendary battles in the history of mankind impends and the heroes must face their deadliest and mightiest foes yet. How will the monumental story unfold? Who will be victorious in the struggle for the kingdom?