Day 1: 1:00 A.M. - 2:00 A.M.
Сезон 1, серия 2: After a 747 explodes over the Mohave Desert, Jack investigates while he continues to search for Senator David Palmer's potential assassin and the whereabouts of his daughter. Meanwhile, Palmer discovers another threat to his campaign is about to surface.