Day 2: 11:00 P.M. - 12:00 A.M.
S2, E16: Kim sees the mushroom cloud from the nuclear bomb in the far horizon and faces the certainty that her father is dead. Meanwhile, Michelle interrogates Syed Ali after CTU obtains a tape of three high-ranking Middle Eastern officials directing him to detonate the nuclear bomb in Los Angeles.