Day 2: 6:00 P.M. - 7:00 P.M.
S2, E11: Jack takes Kate to a mosque to help identify a suspected terrorist; Palmer looks beyond the legal ramifications to possibly remove Roger Stanton from his NSA position; and Bob Warner turns violent while being held at CTU.