Day 4: 4:00 P.M. - 5:00 P.M.
Сезон 4, серия 10: Navi Araz is willing to kill his own son to see the terrorists' plan succeed, Edgar is distraught over his mother, and Audrey learns her husband is somehow connected to the terrorists.