S2, E3: Reddick, Boseman and Lockhart represent a young woman who was assaulted while a contestant on the reality dating show �Chicago Penthouse.� Diane fears she might be the next �Kill All Lawyers� target. Christine Lahti, David Call and Rob Reiner guest star.