S2, E5: Adrian and Diane serve as outside counsel for a broadcast network planning to air a controversial segment that would derail the career of a beloved male movie star. Maia and Lucca have vastly different experiences while on separate ride-alongs with the Chicago Police Department. Andrea Martin, Tim Matheson and F. Murray Abraham guest star.