S2, E10: Reddick, Boseman and Lockhart is left in disarray after a partner at the firm becomes the latest �Kill All Lawyers� victim by an unknown assailant. The Chicago police chief causes a stir when he goes after the firm�s high profile clients Lemond Bishop and Colin Sweeney as potential suspects. Amidst the chaos, Colin is reminded of his true feelings for Lucca. Alan Alda, Mike Colter, Wallace Shawn, Katrina Lenk and Dylan Baker guest star.