S2, E11: Heated debates occur at the firm when Liz and Maia represent a well-known photographer, Ron Williams, suing a woman who provided an account of their relationship to a website. Jay continues to investigate possible suspects in Adrian�s shooting while Diane receives surprising news from her accountant. Becky Ann Baker, Anthony Rapp and Gary Cole guest star.