S2, E13: The FBI question Diane as part of a job background check on Kurt, leading to unexpected and serious consequences. The mayor of Chicago invites Adrian and Julius to join a 'think tank' tasked with figuring out how to spend funds that will address the 'Kill All Lawyers' problem. Chaos ensues in the delivery room after Lucca goes into labor early. Andrea Martin, Judith Light, Mo Rocca, Margo Martindale, Tim Matheson and Gary Cole guest star.