Сезон 5, серия 15: When Jack Bauer interrogates the most recent link to terrorist mastermind Bierko, shocking secrets are revealed. Meanwhile, conflict between CTU and Homeland Security officials escalates while the terrorists threaten to boost the magnitude of their attack.