Day 7: 11:00 P.M. - 12:00 A.M.
S7, E16: As a major development changes the game for the country and Jack Bauer, the FBI is forced to collaborate with other federal agencies. Theories tying Starkwood to Sangala emerge, and the imminent threat targeting the nation places thousands of lives at risk. Meanwhile, after the day's unthinkable setbacks, the administration seeks a new perspective.