Day 7: 3:00 P.M. - 4:00 P.M.
S7, E8: As the country reels from the recent terror attacks and faces the mounting global ramifications, the administration refuses to acquiesce and presses on with their disapproval of the Juma regime. As Jack Bauer and team head to the White House for a pivotal meeting with President Taylor, Dubaku raises the stakes when he threatens the First Family.