Day 7: 6:00 A.M. - 7:00 A.M.
S7, E23: Jack Bauer is forced to help Tony escape from custody, only to find Tony plans to use Jack to reconstitute the pathogen. Aaron Pierce and Ethan Kanin work together and discover Olivia's role in Hodges' murder. Kim Bauer takes down her captors, and works with Renee Walker to find her father.