Day 8: 2:00 P.M. - 3:00 P.M.
Сезон 8, серия 23: Emotions run high as the harrowing day climaxes with resolute President Taylor closing in on a world-changing peace treaty and a vengeful Jack Bauer taking matters into his own hands for one last and unforgettable job.