Day of Wrath
S2, E12: With Vega smoldering from the havoc of the Amphora, Michael squares off with Gabriel in a fight to the death as Noma’s mysterious past is explored. Meanwhile, Arika contemplates her escape while Claire joins the frontlines to protect her city. Finally, William makes a decision that seals the fate of Vega as Alex makes an irreversible attempt to save them all.