Day Seven
S1, E5: When one of the castaways goes missing, a search party heads out to find her. We learn more about Fatin’s past, which isn’t exactly the glamorous thrill ride the others thought it was. At the end of their exhausting day, the girls make a shocking discovery that stokes Leah’s doubts about the island.