Day Three
S1, E3: Leah, Rachel, and Nora swim out to the plane wreckage and return with a crucial find. Fellow Texans Dot and Shelby search for a cave that might provide better shelter, but their contentious relationship makes matters difficult. Flashbacks reveal heart-wrenching secrets about Dot’s home life.