Day Two
S1, E2: With Josh's life on the line, Eve traverses the dangerous wilderness back to the clearing to save him. Desperate to kickstart a rescue mission, Gavin and Izzy work to prove there are survivors alive inside the sinkhole as government agents track their every move.